Subject: Tehniliste tingimuste taotlus, Luhamaa tollipunkt, Kinnistu: 46801:002:0470
From: "Andrus Kangur - INFRAGATE" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 11 Feb 2024 20:43:38 +0200

Tere,

käesolevaga palun väljastada tehnilised tingimused projektile milles
kavandatakse teetõkkeid ja jalakäiguteed avaliklult kasutatava Riia-Pihkva
tee kaitsevööndisse Luhamaa tollipunti sissesõidule.

Teetõketega saab sulgeda autode liikluse piiripunkti.  Jalakäiguteed
rajatakse jalakäijate mööda juhtimiseks teetõketest, et tagada igakülgne
inimeste ohutus.

Luhamaa tollipunkt
Kinnistu: 46801:002:0470

Manusena  eskiis pdf  ja dwg formaadis.

Tervitades

Andrus Kangur

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 51 84 193

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud